23:47


Nu är jag hem hem kommen i från en trevlig kväll med mor, Ponte o hans Brukare. Vi har varit och kollat på riddarspelen som jag nämnade tidigare,Det var super trevligt, och över 1000 personer så det var jätte ont om plats. Men vi trängde in oss såklart!  Tog lite kort med mammas kamera, men har ingen sladd eller någonting så jag får lägga upp dom i morgon eller någonting =). Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge eller hur är det man brukar säga! Klockan har percis slagit  23:48, alldelles för sent för mej. Jag måste typ gå och lägga mig klockan tio för att jag ska vara på bra humör nästa dag.

Har lagt märke till att jag har gått och blivit lite rundare.. Magen putar ut och kärlekshandtagen har blivit större och jag skämms i min kropp.. Så nu får det fasiken vara nog! Äter skräp varje dag, nu får det banne mig vara slut på det! Även fast jag älskar choklad så måste jag verkligen sluta käka så mkt!  Allvarligt talat, om jag inte får godis när jag vill ha det så börjar jag klättra på väggarna och bli svin förbannad! Ni blir säkert rädd för mig nu..men trust me Jag är inte så farlig! =) Börja träna igen.. Allt utom springning. Är jätte ledsen över att jag skadade mig på matchen mot Dalhem B. Mitt ledband har tänjs ut och när jag går så känns det som det är påväg och hoppa ur vilken sekund som helst, obehagligt.se.  Nu är det skärpning som gäller, annars blir det smisk på fingrarna!

~~*Sovgott Dröm sött*~~
/jennifer

 
Lite coolt att jag och  min syster har jobbat för honom i den gula dressen, ( den 3 falldiga lyckan) Vi tog han om deras hästar, red dom osv. Dom hade massa hästar på inridning och hela packetet! Typ bara 20 boxar och mocka varje dag .. Fint de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0