Djupvik

Hej!

Sitter nere vid stranden nu och skriver på min nya dator! Var först och kollade på hemse.. men deras var ingenting och rekomendera.. Så vi flög vidare in till visby, närmare bestämt Elgiganten, Där fanns det några som jag var sugen på, men vi tyckte det var lika bra och åka bort och kika på Expert oxå, där jag fann min baby. Skulle vilja ha en i rosa, men det fanns inte ännu. Dom kommer till slutet av sommaren, och då skulle det bli 1000 kronor dyrarre bara för att den var i en annan färg, så kännde att jag kunde lika bra köpa en svart!
Nu känner man lukten av grillat! Vi ska grillla och äta gott här nere i kväll. Najssnajs.
Skulle kunna fota med min cam men jag fattar mig ingenting på den ännu.. eller  Jag hittar inte ens den på datorn..
Jag är ingen datanörd heller.

Här är iallfall en bild där vi har vår lilla husvagn!
/ Jennifer*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0