Du är så het, så het!

Den låten stämmer nog in på................ MIn chef. Skämt och sido! Nu står jag här  på jobbet och nästan dör utav värmeslag! Sjukt varmt ute! Kollade på termometern i gr som var utanför vårt fönster, gissa vad den sog på?! 40 jävla grader! Inte undra på att man håller på och dö!  Jag och Elias har nog druckigtmer än 3 liter vatten var i dag! det är iför sig posetivt! mamma skickade ett sms till mej förut, Hon ba, nu storstädar jag ditt rum, Jag ba YEEEEEEEEEES! tack mami i love you!<3 Snart äår det fika dags vilket den dagliga rutinen för mig och E!  Vi tar och köper oss en glassig glass, och går ut och sätter oss på en glassig bänk och glassar en kvart 15 minuter!
Piercing in the tounge på lördag,Jiha.

have a nice day
/me
 bjuder på bilden!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ska du pierca dig? :D Fan va nice! Saknar dig gumman! <3<3

2009-07-01 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0