Elisa dissar

Hej tja hej!
Idag är en seg dag, somnade på soffan, vädret är konstigt trodde klockan var runt sju men i själva verket var den halv tre? weard! Nu har jag släpat mig hit sitter och lyssnar på skitmusik. Men vad har elisa gjort hela helgen då?
Jo dissade vadstuck, orkade inte.. ;) Utomhusfester är inte min favorit. Dessutom blir alla stup fulla och de behövs ork för o se på sånt haha. ork att behärska sig och inte ge dom en omgång? Något sånt iallafall.
Nej jag var med min älskade jonas, Hans kompisar Emma och Markus hade kommit ner ett par dagar från gävle så vi och så anna såklart umgicks och grillade spelade kubb och hade trevligt! Tack för en supertrevlig helg :)
Nästa helg är de stångaspelen, nån som ska dit på kvällen/kvällerna?
Over & out / Elisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0