god morgon!

Snart dags för jobb.. jobbigt :P hihi
Men jag vill säga tack till alla som gjorde min helg så himla braa :D de började med att jag åkte till jonas i hemse, där var han  och anna :) vi åt pannkakkor och sen åkte vi till tsånga, hem till annika på förfest :D jävligt jävligt roligt! Sen gick vi ner till spelningen och när vi kom in spelade Pisst off, grymma killar! Jag och jonas pratade med sångaren efter, han tyckte jonas lagade god mat på kustgrillen ;) så nu vet ni de allihopa :S höhö jag hade en supertrevlig kväll thank you all!
Lördagen började men att jag och jonas åkte till stånga och såg Anna kasta varpa, fick betala 50 spänn jävla rånet nästan ;) Sen åkte vi hem,tog en powernap, gjorde oss i ordning, drog till annika förfestade, lika roligt som dagen innan :) Sen mot spelningen, men vi gick inte in utan vi testade att vara utanför. Det var faktiskt roligt det med! Men när de började lida mot sitt slut och det var gratis att gå in så bestämmde vi oss för att göra det :) Grejen var den att jonas hade dricka i väskan och
vakterna frågar "vad har du i väskan"
jonas:"regnkläder"
Vakt känner på väskan"jaha, har du stövlar där i också eller?"
jonas:"jaaa!"

äh dummer säger jag bara :D nu ska jag ta och köra till burgsvik! och ett tips! kör aldrig moped med ballerinaskor de gör förjävligt ont att växla XD

XOXO/ Elisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0