Good enough

Yes you are,  Tycker alla borde ha bra självförtroende. Och inte göra som jag bli sur när jag ser mig i spegeln! Nepp det har blivit ändring på det nu! NU skiter jag i och bli sur och tänker posetivt i stället (:  Ni ska vara glada att ni ens finns till!

Wellwell, im back from work. Är helt slut, sitter här vid köksbordet och bara känner lukten av korvstroganoff som far min lagar! Är helt utsvulten typ... Sen bär det av med en cykeltur upp till idrotts platsen där princess väntar på mig! :) " therese" Ska ta med mig datorn och hoppas att hon kan hjälpa mig med min cam. Och med lite annat smått och gott..Ni som vill kan adda min andra msn, ska ta bort den gamla. [email protected]
I helgen blir det nog kanske stångaspelen med några friends, får se vad som händer..  någon som vill hänga med mig dit isf...?.....


XoXo /PRINCESS


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag vill också till stångaspelen :D Vi kanske kan åka tsm?

2009-07-07 @ 20:07:08
Postat av: Martin

Stångaspelen kan man väl inte missa...

2009-07-07 @ 22:00:13
URL: http://svarda.bilddagboken.se
Postat av: Emelie

Vill också! Så sjukt länge sen jag var med er. Men måste kolla upp lite saker först innan jag bestämmer..

2009-07-08 @ 12:21:13
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0