Hoe

Heej, ha ni sett den nya rosa mobilen som har kommit??! Måste typ köpa den , så fort den kommer ut utan 3! Tänker inte ha någe 3 skit, telia i love. And i love pink, PINK forever. En kamera måste jag införskaffa mig oxå, En rosa =) sen har jag funderat på och köpa en rosa liten laptop,
 Men då kan man ju köpa med kamera i :) Äsch jag och mina drömmar! =)


På lörsag blir det nog poker/Bira kväll med girlsen ! Måste ännu bara skaffa några flak.. sluuurp!
Jobbat i dag, precis som alla andra dagar.. Blir verkligen trött. Stressigt o svettigt är bara förnamnet! Ledig i helgen, Gött! Ska typ bara njuta av livet, man lever ju bara en gång?..  HAHAHAHAH vet ni vad!! Vaknade av mig själv i natt! Att jag sa : Men dra av kvittot rätt Elisa! Hahah låg o as garva, o pontus ba, va säger du? haha de var roligt! 
Nej nu måste jag gå ner o fräscha upp mej lite, blir ju fan rädd när jag ser mej själv i spegeln!
 HUUUUUU! Livet hade varit så mycket lättade om det fanns någon stackare som kunde styla till en på morgonkvisten och duka fram frukost och ´så, ni vet vad jag menar!

Min nya favo låt är iallfall seek amy med brittan!  hahahihahaho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0