Hahaha paulina!

Kul  att för typ några veckor sen gjorde jag en driv bild om elisa, att hon alltid använde idomin o ba, elisa + idomin = for life. Kolla in den här bruden, skrattretande! :D

jag fjortis ?

 

Anonym: Du ser ut som en fjortis, är du medveten om det ?

Hum..? Jag vet inte hur du menar med "fjortis" fjortisfjortis.. Men hur jag bskriver en fjortis är..

En osäker person som sminkar sig mycket för att känna sig snyggare, pushar upp brösten för att dom ska se strörre ut. Som kaxar runt,och gillar uppmärksamhet ( men vem gör inte det?) och börjar röka & supa för att komma "tidigare" in i vuxenlivet och bli mer "värdsvan"..

Som du som beskriver en fjortis är, en person med blondt hår som driver en blogg. Yeah right, en person med idomin överdriven pushup, och en kladdkaka i ansiktet..

Fast i försig, man kan se det ur olika perspektiv. Men sånna person som jag och en massa andra blondiner har kankse startat trenden en 09fjortis.. Whats up här näst ? En svarthåig sak, kankse blir en 2010fjortis? humm... me (L) idomin = forever


Paulina-You name it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0