Home

Hemma nu efter att ha sett fotbolls match, jag var faktiskt duktig och tog cykeln och jycken och trampade upp till planen! Gult stjärna till mej (A)  Fast munki var ju där så då blev det inte av att man kollade på Matchen så mycket, utan vi fixade lite på datorn och tog lite kort och så =)

I morgon är det åter igen jobbar dags, undrar va man ska ta o käka till lunch.. tror att det får bli en sallad eller någonting smarrigt!  Efter det ska jag gå ner till fammo och  klippa henne. Jag är snäll så ja! Wellwell, ni får väl det ni väntat på! Some awesome pictures! " Ursäkta min svengelska"


Jennifer Hederstedt &Therese Karlsson



KissKissKissKissKiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0