Natt bloggning

Jo för min del är det typ natt nu.. Dags och sussa! =) ni kanske tycker det är tidigt, men måste vila ut mig så jag är redo med en ny jobbar vecka! Gillar inte mitt jobb, haha  inte wille heller.. menmen. Man får tänka på att man tjänar pengar istället :)

Såg en reklam sida om att prison break snart börjar igen, och då började jag tänka på serien Lost. För det finns typ en brud där som heter kate. Och det roliga är att jag inte vet hur hon ser ut eller någonting, men det jag vill få fram är att ganska många har kommenterat mina bilder och sagt att jag liknar henne så nu ska jag söka på gooogle på stört o se om hon ser bra ut eller inte :P  please wait! JO hon var super söjt tycker jah! Så ja tar det som en komplimang =) Fast lite större b*öst har jag nog de..
SOVGOTT



Ett skämt bara innan jag går..

Vet ni vad en gris blir när han kommer till Amerika??

- PIGG!

ahahahahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0