visby

Tjena, nu sitter jag här i bilen med min babay ( datorn) Tänkte blogga för er datanördar eller ni som hartråkigtnördar .
 Jag är då påväg in till mammas bästa kompis som bor inne i visby, ska klippa och göra slingor på henne, kommer nog bli kalas fint tror jah =) Är helt jäkla slut efter dagen, jobbat och stått i! Miljoner turister som snurrar omkring inne i affären och inte ens vet vart utgången ligger.. då kan man slungt säga " SNAAAAArk!" Men tjänar money money, vilket är bra för gjorde slut på några tusenlappar i lördags ;) Har inte sovit en blund i natt, eller sov kanske 10 min, då min syster kommer in o ba : DU HAR SNOTT VÅRT TÄÄCKE, då har man lust o bara slänga någonting riktigt hårt på henne hahah :P

Oj shiit är redan i stan! Bybye
Kanske uppdaterar på hem resan!
/ babylove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0