Börjar piggna till!

Jajamänsan, jag börjar piggna till! Men det känns som om jag har en spänd gummisnodd runt huvudet! :( Kan man ha migrän i 3 dagar? så fort jag ställer mig upp så snurrar det till! Min underbara prins kom med frukost på sängen! Åh I love u! I dag händer det inget speciellt tror jag.. Orkar ju  inte göra så mycket, kanske färga håret. Mörkbrunt blir det då. I morgon tar min syster student, så då blir det o fixa till henne.. sen åka till stan o se när hon springer ut på trappan o sedan kör omkring i traktor o vagn!
Full lär hon ju va, Tänkte på de, tänk dom som är fulla  haha dom minns ju ingenting dagen efter , tråkigt för dom:P Sitter här o myser i min jogging dress, orkar inte dra på mig någonting snyggt inte. Nu ska ja gå ner o mysa med lovley. Kanske  uppdaterar sen, bye /J

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att höra att du mår lite bättre. :) Vi kanske ses imorgon, om det inte är för dåligt väder. ;) PUSS

2009-06-03 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0