Bra sverige bra!

Även fast sveriges U21 lag just förlorade semifinalen i fotboll så tycker jag att dom är så GRYMMT GRYMT GRYMMA! Raaw i love them all! helt sjukt hur dom spelar, inte en lugn stund när dom har bollen den flyger hit o dit knappt så lilla jag hänger med :) En stor puss till dom från mej iallafall. alltså en slängis mer är dom inte värda. eller de är bara jonas som får riktiga :) men de får dom bara för att dom spelar så bra annars kunde dom dratt nånstans HAHA och en sak har jag tänkt på.... varför i hela världen har vissa killar långt hår? sure man får väl ha det om man vill men frågar ni mig så är det ju bedrövligt fult! urk urk. klipp er för tusan, ja kan göra de gratis bara de försvinner bort bort bort. hej me er nu ska jag sova en stund tills jonas kommer hem :) då ska jag va pigg för vi ska äta chippa HIHI hej puss hejdå
KRAAAAAAAAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0