Finfintjättefint

Nu vände jag upp och ner på datorn och hittade lite bilder sen cillas student o lite bilder på världens sötaste unge, ( min brors dotter, Linnea! Bilderna kommer under, som ni ser !
Såg Paris Hiltons " my new bbf" Hahah hon är så rolig så jag dör! Min underbara pojke sitter nere o tittar på fotboll, men nja, ganska trött på fotbollen, allså tv fotboll! Om det inte är Zlatan såklart!  Var ute med jycken oxå, jäkla tokstålle, som hoppas ner i diken ut på ängar o hoppas i gräs o hejhå! Han blev så lortig så att jag var tvungen och duscha honom, nu luktar han gott igen! Min lilla millepillesnopp. Måste erkänna en sak, ni är ruskigt dåliga på att komentera;) Så ta er tiden o gör det vettja!



Underbara Cecilia Lind i svart kjol&vitt linne! <3 kärlek


Min söta syster!<3


Min underbara mamma och Linnea! <3


Nu hajar ni varför jag skrev världens sötaste va?


Med det tackar jag för mej!
Ha de B hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0