Fotboll

Hej, i går spelade vi hbk mot hangvar-vsb. Ute i hangvar, mitt ute i inngenstans! Sröregnade under hela matchen! Verkligen SPÖregnade! Vi kuned vrida ur kläderna efter matchen! Aja men det är väl ingen som har dött utav regn, eller vad säger du linn? ;)  var typ 18 mil dit eller någonting .. snark.. vi åkte på en förlust, och jag fick gult haha. Tror det var 2 till som fick gult i laget.. Dom vart lite ömtåliga.. aja, efter matchen så åkte vi på max. HURRA så hade jag inge pengar med mig, och inen annan hade lust o låna ut eller hade pengar, så en blöt hungrig jennifer fick åka 5 mil till, så var vi hemma hos mig, sprang in i duschen då pontus säger att det inte finns någe varmvatten!!!!!! Jag fick panik. ´Pytte lite fanns jag, men det han inte tina upp mig så åt lite mat o hoppade ner i sängen vid en varm pontus!

Nu har jag fixat i ordning mig! Ska åka o titta på donners student,där bästis cilla tar studenten! love u.
Satte på mig ett par helt neutrala jeans vit tshirt o väst!  Blir säkert as bra! Bilder på cilla kommer nog upp i kväll!

xoxo/me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0