Game on bitches

Så nu var de slut, Ganska sjukt program ända, men me like! Paris e ju Hur jävla ball som hälst. Kan berätta lite om probramet, det är typ som tila teuqila om någon har sett det, dom var typ 18 st som ska försöka vinna och bli hennes bff, alltså bästa kompis. Önskar att jag oxå var rik. Att ha råd med en dyr lyx villa en frän bil maaassa kläder skor väskor, ha råd med det mesta vill säga! Livet hade varit så mycket lättare då. Här har man inte ens råd med en tröja så är studiebidraget slut. Man skulle ha haft ett extra jobb på sidan av skolan. Men Det har man ju nästan inte tid med, Åker klockan 06:00 varje morgon och kommer hem 16:30  om jag inte har träning eller liknande. Nu ska jag kolla på lite kläder och drömma mej bort en stund! Väntar på att min lovley ska komma, han har varit och spelat fotbolls match.. Hoppas på en mirakel kur över natten så att jag är frisk till i morgon! Xoxo. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0