Go kväll!

Nu ska det packas! Ska sova hos elisa inne i stn i 2 nätter. I morgon ska jag o min klass stå på vårruset o sälja någonting för bris o tjäna pengar till klassen ohyes! Och på fredag hamnplan, och lördag kanske fest. Har inte råd o  festa längre, har verkligen no money. Vet inte ens vad jag ska ha på mig till avslutningen, eller när vi ska ut. wellwell de blir vad det blir! Har tränat i kväll oxå, fan jävla fotbolls skr, dom passar perfekt men klämmer på stortårna. AJAJ om man träffar fel på foten! NU kom min baby, ska ner o pussa på honom lite, sen blir det ett varmt bad!
tack becki att jag fick låna din tång!<3 =) juste var o såg fotoll oxå, levides b lag, dom van över visby aik med 17 0 tror jag det blev Hell yeah!

Ska kila! ha det kalas! =)<3
/jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0