Go morron!

Hej alla glada pigga friska bruna fia söta tjocka smala långa korta allt va de nu är.  ´Jag ligger ute o försöker bli brun jah och läser som vanligt skvvaller tidningar höhöö! Jag har mått illa precis hela natten och john blund kom inte och hälsade på mej..:( Har inte kunnt sova på hela natten och är ganska trött och mår ännu illa hoppas det går över till i morgon, för då har vi temadag i skolan. Och saknar tjejerna i klassen..Är det någon mer än jag som får dåligt samvete över att man är sjuk och inte har åkt till skolan? Jag kan bara börja tänka på det och frågar mamma om jag verkligen inte ska åka till skolan, men man kan ju inte åka dit om man e sjukis! Aja knasig som man är. Ännu ett kalasbra väder! Man märker verkligen att sommaren är  påväg med stora steg! Roligt att jag inte kommer ha något sommar lov.. börjar veckan efter skolan har slutat , så det är bara o börja jobba, o tjäna pengar ist för att ligga o slappa på en svettig strand!.... och bli brun o fin o bada o sola... Men är ledig helger och det är ju posetivt, då får man hoppas på att någon av mina underbara vänner är lediga så man kan hitta på något roligt! Efter sommaren har jag och fotbolls fruarna lite fuderingar, Typ som att åka i väg utomlands, typ till  thailand eller någonting, underbart! Äta ute varje kväll o partaja hela natten lång! Nog om min fantasi.. får nog ta och pallra sig ner o försöka få i sig någonting i allfall..´Ha De B Hej! /J


Kommentarer
Postat av: Emelie

Thailand here we come! ;)

2009-06-01 @ 15:20:45
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0