hej hej hemskt mycket hej

Hej hopp! ursäkta mitt dåliga skrivande, men som sagt jag har ingen dator i visby. Men skolan slutar nu så det ska bli ändring på.

segt att gå i skolan nu den här sista veckan... men som tur var är de pizza i skolan idag , och nachotallrik imorgon om vi har tur , på fredag blir det tåååårtttaaa :D sen party med alla söta tjejerna i klassen! Vi börjar med att äta en smarrig middag på Hamnplam sen får vi se vad som händer :) kalas blir det iallafall..!

Nästa vecka är det midsomamr, blir helt stressad hinner inte ens sluta skolan ju ;) Ska till.... öh vene slitehållet. jag hoppar bara in i bilen och så kör nån annan väl ;) Skoj helg hoppas jag på iallafall!

Men de blir fullt upp resten av den här veckan också.. så de blir till o använda de sista krafterna de..
Onsdag: träning
Torsdag: 5kamp med skolan, sälja skosnören(HAHA) på vårruset + jenni sussar vid mig
Fredag: skolavslutning + kalas + jenni sussar vid mig
Lördag: hemfärd

Visste ni förresten batt den nya marabou med jordgubb finns på Ica maxi !? ;) Det fick jag minsann veta av cilla hon har koll :D tack sååå mkt cilli! nu ska man bara ta sig dit och köpa den .... haha
Ha de fint ! / Elisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0