Hej min lilla gullunge

Sitter du nu här igen? I like when you read our blogg.

Granskar mitt löshår, synd att det inte riktigt är samma färg, men men , vem stör sig på det förutom jag? :) Men är så glad att curten tog sin tid och satte i det! =) pengar ska hon ännu få, men måste fixa det först!

Ja,alla barn, då är det dans kring stången i morgon.. och sjunga små grodorna små grodorna är lustiga att se...:P.
Nej ingen dans för mig inte, kanske senare på kvällen . För jag är duktig och ska jobba till klockan 14:00!
Sen måste jag hem o fixa lite och packa mina saker, sen drar jag i väg till camilla! Vi ska snygga till oss lite sen ska vi vidare och äta vid erika, sen blir det vidare på fest! :) No alcohol för min del, have no money..:( men man kan ha roligt utan, Som alla säger, det blir vad man gör det till!

XO
/ jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0