Hej sköna sommardag

Ja idag skulle det vara molnigt och regnigt enligt tv4 vädret.... hm dom måste ha blandat ihop dagar för här är det inte ett moln på himelen! skönt skönt!
Men trots denna soliga dag har telefonen gått varm här idag!
Har precis ringt ett samtal om sommarjobb, de lät rätt bra :) jag har ju sommarjobb 2 veckor ... på savhns ;) haha som jennifer med har, fast heltid :) sen kanske jag kan få jobba på de här andra pratade om nu då dom veckor jag inte jobbar, we'll se :) skoj
Sen har jag också ringt till fc gutes kansli. va tusan då för tänker väl ni så de ska jag berätta :) vi säljer nämligen kakor och kola för vår klasskassa och vill sälja på en av deras matcher:D vi har ringt tidigare men de var rätt dåligt engagemang från vår del........ så jag tog tag i det o ringde så man fick något gjort;) ska få svar nån gång ... HAHA
ni får gärna köpa av mig om ni vill, dom är rätt smarriga :)

Nu ska jag gå och duscha för att sen åka till visby. talang är tydligen ikväll så nu vet ni var jag kommer befinna mig mellan 20.00-21.30 Bye bye / Elisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0