hej

hej jennifer här. tänkte skriva lite till nu.. maten var god, men hellst skulle jag velat ha mcdonkens feta pommes. slurp. Så jävla gott, hellst ska dom komma precis från fritösen o droppa lite från dom.. hihi Jag har köpt en klänning till på fredag. Går ner till fötterna åh de bara skriker party om den. sitter och läser kissies blogg nu, hon e sååå snygg. hon har typ förstorat överläppen o jag måste också göra det :) mjau hon e min idol. ksss ksss..
här är min klänning.. tadaaa :D säg vad ni tycker :) I want to know XOXO / J


Kommentarer
Postat av: Lisette

allvarligt syrran, så hoppas jag att du skämtar.... den där var ju inte så snygg

2009-06-12 @ 09:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0