Inte för att vara den ,som är den.

Som ska prata om fest eller så men...Fest i går! Ja drack ganska mycket från baren billigt o bra! Men då kom jag och Nils på att vi hade en hel sjuttis kvar! Så vi gick hem till honom,  Jag, han o några till. för festen var slut. Han gjorde as goda drinkar! Som han har sagt att han har huttit på ;) Typ Först gin, sen fruktsoda sen ska man lägga i en Piggelin! AAAAS gott så den tog slut ganska fort! (: Aja jag hade trevligt och det var huvudsaken. Tråkigt bara att inte munki kunde vara kvar längre. Och att inte Elisa kunde komma..:( aja som sagt var det en ganska Händelserik kväll-natt-morgon. Jag gick till emelie o sov vit 06:10. Så länge brukar jag inte festa men det var roligt! :) Aja jag mår kalas nu! Har redan varit ute o sprungit, eller redan, klockan e typ halv 3! Nu sitter min lovley på båten på väg tillbaka till ön! Sverige var kassa i går, fan zlatan, trodde på dig.  wellwell bye my lovers. /j


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mys att du kom o sov hos mig i morse. Du var riktigt rolig. ;) Skönt med en springtur. skall jag kanske ta på tisdag... :) Puss på dig!

2009-06-07 @ 14:37:59
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0