Morgon music lovers

Hej godmogrgon tjenamors!

I går efter jobbet traskade jag och Emelie till det nya stället på hemse och solade! Härligt härligt! Efter det traskade vi vidare till ica och handlade bacon o pasta o lite godis! Efter maten så hölll vi på o somna på soffan båda 2, men då hojtar emo till och undrar om jag inte kan klippa hennes lugg, klippt och gjort! Fint blev det även fast vi använde köksaxen, för jag glömde min sax hemma haha! Sen gjorde vi varandras naglar, vi satte på tippar, tog gansak lång tid, men det blev snyggt ialf på emo, Mina tippar kom jätte långt ner, men man lär sig av sina misstag!
Vi gick och la oss typ 12 tror jag, ringde min boyfriend, som är på öland och ska fira midsommar med grabbsen. Dom säger att dom är jätte populära för att dom kommer i från gotland ;) Tror du att gotlänningar är pupulära?

Ledig i dag! Nej så vart det inte alls, jobbar till klockan 2.. men vad gör det om hundra år!
Fick ett jätte gullligt sms a cornelia i går, Där det står tidpunkter och så inför i kväll!
Laddad är jag :)

Trevlig helg sup o svälj!


                                 
                                                                         /J

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mys kväll med min älskade jenni! Måste göras om. <3

2009-06-20 @ 17:58:05
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0