Morrn, någon som sett min hjärna?

Aj de är lungt , hittade den i komposten!

Morgon sweeethearts, Vaknade denna underbara lediga dag med han min hundjävel skäller! GRR! Så kunde jag inte somna om så jag fick väl pallra mej upp! NU sitter jag här i mina Visby mjukis byxor, ja vet inte men jag typ skäms i dom, känns lite trash.. Och i Pontus big tshirt! Skönt som tusingen! Alltid när jag går på stan så köper jag ingen pyjamas, men behöver en, så det får bli nästa gång! (: Vill ha hello kitty! MYS! Linne o shorts ska de va då, för jag kan inte sova annars. ´

Idag ska Lis, min syster ha Studentfirande i byggdegården tillsammans med min kusin, trevligt trevligt! Men har ännu inte hunnit köpt någonting klantig som jag är, så hon får vänta med de! Snart kommer min kusins pappa som ska klippa sig.. Ohyes ja e så pep! NOT. Men det komer gå braaa! 

Tänkte försöka ladda up en film sen studenten , but i need help.
Love J





                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0