No make up day

Ah precis som det står ovan! Jenni är sjuk och orkar inte sminka sigj, HU ser rent förjävlig ut. Tur man har solglasögon! Sitter här med världens huvudvärk o illamående.. ska snart gå ner o knarka alvedon o mediciner. Elisa gav mig et tips en gång om en mirakel kur om man var sjuk, det var o använda all olika sorters medicin  som mamma har. Meen naj inte riktigt va elisa;) Har kommit ut lite i friska luften i dag och läst lite i  tidningar, kollade på bilder på Blondinbellas besvär med acne, det var ganska mycket och ganska ofräsch, men alla kan inte se lika dana ut. Men hon har gjort massa kurer och behandlingar så dom har börjat försvinna, eller ja tror dom är borta haha. Låg nere på soffan o jämrade mej över att det inte är bekvämt  o ligga i en soffa. Gillar inte vår soffa, vill ha en ny. En såndär som är längre på ena sidan så man kan ligga ner. Det skulle ha varit perfekt, Men nackdelen är väl att alla vill ligga där då. Medans jag låg i den osköna soffan så tittade jag på miami ink. Älskar de programet , och naturligtvis LA ink!  Jag skulle de när en tjej skulle tattuera sig vid bekinilinjen men.. Då kom john blund förbi en sväng, det kunde man väl räkna ut!  Och Till sist så firar jag o Pontus 2år & 6Månader i dag! Han kommer hit sen så ska väl försöka o vara pigg o kanske se en film! Massage  1timme hade ju inte varit helt fel. Men om ni inte visste det så ska man inte bli masserad när man är sjuk, för då sprider sig dom onda bacillerna i kroppen, brrr baciller hu va hemskt! Men glass hade inte varit helt fel nu kännde jah... Kan någon komma över med en mjukglass? Puss på er /J


 mmmmmmmmmmmmmmmmmh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0