onplåstrad

ajsing ajsing. Nu är det så här va, att det kom in en farbror idag på jobbet och skulle visst lämna in sitt gamla lysrör, och ställer de bakom disken. Visst visst tänkte min kära vän jennifer men glömde att ställa bort det. Senare går jag förbi med en stol och vad händer.. ja de har ni nog räknat ut redan. Såklart knuffar jag till det och det säger pang bom krasch och flyger bokstavligt talat i tusen bitar! Inte nog med att hela affären blev full av dem utan också min stackars arm. Så nu har mamma suttit och pillat ut det mesta och plåstrat om mig! Jennifer däremot tyckte inge synd om mej:( haha knasi tjej de där :) hej me er nu ska jag äta chips för de va sååååååå länge sen sist.. måndags, tisdags? what ever de är dags nu! tjingeling tingeling. XOXO / Elisa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0