Pure cosmetic

Hej! Nu sitter jag i skolan och väntar på maten tillsammans med Elisa. Det blir pizzaa namnnanm!
Min klass och jag traskade ner till Make Up Store, där vi fick se när dom sminkade en preson och sen fick vi en liten guidad tur, och dom berättade om sminket. Det är nämligen så att det är ungefär 3 stycken Make Up Store butiker i Sverige som har dragit sig ur själva make up store. Deras butik ska istället heta Pure cosmetic. Och det sminket kommer i från USA. Vi fick 50% på utvalda varor och 20 % på resten. Men tyvärr var läget så att vi visste inte om att vi skulle dit i dag utan att vi fick reda på det när vi kom till skolan, så dom flesta hade inga pengar med sig :( Antar att det är bara o gilla läget! Efter det gick jag och E vidare en sväng på stan, och kolalde på lite kläder o letade lite insperation till fredag. På fredag så har vi skolavslutning! Och jag har panik, för jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Har typ nada i min garderob. Det är typ kaos.

Nu kurrar min mage jätte mycket så nu ska vi gå på lunch!
Ha en jätte bra dag! /jennifer


  
Love make up, or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0