shoo bruuush!

Hej! I dag tog min kära syster studenten, blev lite tårögd faktist! Fråga mig inte varför men hon var så fin o så glad så aja stryk de där! Sen träffade jag cilla o emelie, Då blev  det en snabb runda in på bikbok där det var halva priset på allt! Whoho vi blev som galna, men köpte bara ett par svarta party leggings, en kofta och ett hippieband och ett rosa linne med spets! Nöjd blev jag! och det skulle ha kostat mej 800 men fick de för halva, alltså 400! Sen var de  ut till  hemse som gällde o se fotbolls match, brr de var lite kallt o se på så jag hade precis tagit mig ett varm bad! Åh så  skönt det var! Nu ska jag nog ringa min pojkvän o sen hoppa i säng! Skola i morgon, men vi ska typ ha eger hårdag så vi kommer få fixa våra hår! Roligt, ska färga mitt mörkare! (: Lite ledsen i ögat är jag det, min hårförlängning har ännu inte kommit :(.. Hoppas det kommer i morgon! Ha en mysi torsdags kväll! KYSS /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0