Snart börjar de...=)

OM bara 1 och en halv timme så börjar de äntligen! Ponte ville att jag skulle följa med till bro o se fotboll men orkar inte för känner mej ännu sjuk, sen vill jag så kalt inte missa Bff! Nu är jag ny badad. Sur är jag oxå på in syster, Jag och mamma hade köpt nya schampo o balsam i från goldwell, men dom var tydligen slut!! Då blir jag rosenrasande! Och inte nog med det så har hon tagit en ansikts mask och Några av mina hudprodukter! Ska försöka hålla klorna inne när hon kommer hem! Nu ska jag ner o piffa till mina tånaglar o smörja in mig med  något upppiggande och äta alvedon! Vi hörs take care! /love me

                                                                                    
                                                                                                       
                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0