Sorg

Hej! Nu blev jennipenni jätte´ledsen för henrik larssons familj och anhöriga! Har fick veta efter matchen att hans lillebror hadedött. Här nedan kan ni läsa..

Henke nåddes av dödsbesked

Lagkaptenen Henrik Larsson lämnar den svenska kvaltruppen. Anledningen är att familjen drabbats av ett dödsfall.

Henrik Larsson och de övriga i landslagstruppen nåddes av beskedet bara minuter efter förlusten mot Danmark igår kväll. Lars Lagerbäck informerade om läget på den efterföljande presskonferensen.

- Jag skulle vilja göra det här ganska kort. Som jag förstått det vet ni om att Henrik Larsson haft ett dödsfall i familjen. Det är dubbla anledningar till att det är ganska tystlåtet där borta (i omklädningsrummet) så det känns inte så jätteviktigt att prata fotboll men jag tar gärna några frågor. Man kan prata om marginaler i fotboll och marginaler i livet, i dag tycker jag att vi hade marginalerna emot oss, sa han enligt Sportbladet.

Det är landslagskaptenens yngre bror som omkom tidigare på lördagen. Polisen misstänker inget brott och Henrik Larsson lämnar nu truppen för att dela sorgen med närmast anhöriga.

 Kärlek till dig.

/J


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tårarna trillar sakta ner för kinderna... Alla tankar till Henke Larsson med familj idag. Tänker ha en tyst minut ikväll när jag kommer hem. Ibland är livet orättvisst..

2009-06-07 @ 18:11:21
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0