SOS

Fan! Jag glömde att det var my new bff i kväll! =(  fasiken att jag glömde det.. menmen sånt är livet. Syster och jag var på hemse förut, handlade lite tidningar hudkräm osv..sen åkte ja o millepille snopp och såg fotboll. Levide vs ifk. Och levide åkte på en förlust med 0-1.. riktigt surt.. sen fick peter rött, ajaj inge bra! Snart kommer min lill zlatan hit! Vi ska mysa med film och chips har jag bestämt! Och inte vilken chips påse som helst inte, nej Mr: Party chips! =) men jag vet precis vad han kommer säga när han kommer hem, " sporten börjar snart!" haha sportfåne nr 1!

I morgon är det skola igen då.. känner att det är verkligen segt och gå den sista veckan nu, har verkligen inga skolkrafter kvar..  och visst blir man lycklig att man börjar sommar jobba redan nästa vecka? nej tack! Men kommer tjäna fett med casch så ;) Det är det enda posetiva tror jag, och att jag börjar kl 9 så jag slipper gå upp klockan 05:45. nu kan jag gå upp klockan 08:00! 

Nu ska jag!

*Lägga en ansiktsmask
*Fixa min manikyr
*Städa upp på mitt rum
*Packa träningskläder till i morrn
*Se film o äta chippa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0