Stor o tjock..

Nu är jag färdig packar för en weekend hos elisa! Fick låna min brors tjejes resväska som är rosa! WIII!
Den är ganska smockfull, och mamma undrar om jag ska ta med mit hela garderoben, nejnej läget är så att jag inte vet vad jag ska ha på mig! =) ´Så det fick bli lite smått och gott! Nu har jag fixat i ordning mig, Blev ett par slappa jeans, svart tshirt och en grå kofta, blev lite latmasken stil i dag! Nu väntar jag på att min prins ska komma o köra mig till visby, där han ska länmá in bilen han har, han och mamma var inne i går o kollade på bilar, för pontus behöver då en som ni kanske förstår, så han lånade hem en volvo, fråga inte vilken modell för det vet jag inte haha! Sen tror jag att det kanske blir en tripp på stan. Sen skulle ju kalssen sälja för Bris, vet inte var, hur , eller när edt är så ska kolla upp det!

Har ingen tillgång till dator innan lördag så uppdaterar då!
Hej då skogsmulle

/jennifer


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggaste resväskan vrkligen! :) ROOOSAA! <3

2009-06-11 @ 12:57:24
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0