Tjennahejsanhalloseximjao

Hej girls& boys, mjukis såähär efter jobbet är underbart! Myspys, ska väl ta en snart med min rackarns dog också, och en liten mat bit hade suttit fint! Får väl se va ja hittar i kylen vettja! Snart är det midsommar också, fint som snus! Sitter här o tjurar över gårdagens macth. Asså fattar inte hur man kan va en sån dålig förlorade! Gaah! Erika köre mig hem, eller 3 km från mitt hus, jag var tvungen och gå hem för att lugna ner mig! Gick o typ svärde över mig själv o sparkade bort allt som låg i min väg! Gult kort igen, kom igen domarn. Pusspådi.


Sen vill jag tacka alla mina partypinglor för helgen, tack speciellt till camilla och cornelia,<3
För isättning av hår, o låna kläder o allt va de nu var! =)

P.S Spela inte fotboll med tippar på naglarna!

/jennifer

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha Jenni din lilla fuling! Korten haglar över dig. ;) Sötnöt! Puss på dig! <3

2009-06-16 @ 19:39:15
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/
Postat av: /jenni

Hahah såg du när jag fck de:P

2009-06-16 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0