Träsktroll

Nu har jag precis sett lång filmen Shrek. Åh som jag skrattade till den där åsnan! Han är ju i allafall skönast! Mille min hund har legat breivid som sällskap och värmt mina fötter, puss pådi! Sitter nu och försöker förstora  läpparna, haha work it girl! Jag tycker att det är snyggt med stora läppar! Och om man målar dom. Rött är snyggt, men vågar inte ha det, känns som om man ska bli ut tittad eller någonting! Jag har då inte orkat o fixa i orgning mig idag,, " undrar varför haha" så sitter nu o ser ut som ( Hej kom o hjälp mig). Mjukisbyxor o pontus tshirt, Hellyeah. Match i morron iallafall. Inte alls långt bort nej.. Bara i hangvar! Långt åt hel***.. sen´innan måste jag ta en tidigare buss hem för att jag ska till tandläkarnen. Hu det är min största fobi tror jag.. Hoppas på inga hål! Håll tummarna för mig! Ne nu ropar pappsen att det är mat! MMMMMM grillat med bea sås! Sitter dödskönt i kistan!


Boys boys boys

/jey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0