wzup?

Morrn. i går så mysde ja o pontus hela kvällen.. eller halva. Vi somnade tdigt för han skulle upp o jobba och jag hade världens huvudvärk. Och jag tänkte när jag somnade, att om jag somnar, så kanske jag vaknar utan huvudvärk! Men nej. Känner mig halv död. Ska försöka knapra i mig lite vitaminer och miniraler. I går tattuerade Jessica sig! Den var riktigt snygg, ialf på mms:et! Hon hade gjort en blonna o några stjärnor vid bekinilinjen! Hon sa att det var värt smärtan! :) Nu är jag ännu mer sugen på o göra någon, men kan aldrig komma fram till vad.. Så om ni är snälla o ger lite försalg? Det kan väl inte vara så svårt:P? Vet ni, i går så såg jag i min helt värdelösa tråkiga garderob o skulle se om man hittade några shorts, men nej det var dåligt med det, fanns bara mina sovshorts. Så va ska man göra? Tog syrrans ett par gama svarta jeans i klippte av om vettja, inte mer med de lixom! Sen så fixade jag till dom lite så dom såg lite slitna ut ned några hål och så, det blev ju kalasbra! NU sitter jag här med gardinerna för dragna och tänker på dom stackars studenterna, i fall det blir regn på torsdag.. Tråkigt väder o åka runt i en vagn i regn. Ha en bra dag! /J


 O ber om ursäkt, ja o ponte har varit tsm 2år och 5 månader (: Skrev i det förra inlägget 6 månader ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0