Balfrisyr / shopping!

TJENA PÅER!<3

I dag så bad jag min underbara syster att komma in till skolan för att jag skulle träna på att göra bal frisyr! jag tyckte den blev fin!, Hon hade det lite små jobbigt för hon hade mösspåtagning i går så hon var ganska regält bakfull!!  Jag gjorde lite lockar och lite smått och gott! Men jag har inte , tro det eller ej en locktång! Så mammsi köpte en ny plattång & locktång till mig! TACK MAMMA! Och kasigt nog fick hon för sig att hon skulle köpa en ny digital kamera, Och det köpte hon oxå, mamma är bäst! (: Sen så köpt  jag mig ett läppglans, blir ni förvånade? typ varje gång jag går på stan så måste jag köpa de, jag har typ läppglansmani?? Nu sitter jag och knaprar på en gudomligt god  pärlboll! Lite avslppnande efter en vända på stan! Nej nu ska jag titta på hårförlängningar!  Cornelia skulle nog hjälpa mig sätta i den THANK YOU DARL!

KISSKISS.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0