Elisa e sur..

Elisa är så arg och skriker att hin inte har något liv! , jag ( jennifer) blir rädd och gömmer mig under bordet, för där kan nog inte hitta mej..  Men hon såg mej, hon drog m ig i håret och gav mig en snyting rakt i fejjan, jag jenni blev helt groggy och svimmade av, några minuter senare så vaknar jag hos skolsköterskan, och hon undraar hur jag mår, och ber mig svara på massa fårgor, typ vad jag heter och v art jag bor.. Näsblod , ja de hade jag de huhu massa små droppar med blod på golvet,  såhär kan de gå,  vi bara bråkade för skoj, sen fick man sen en riktig känga rakt på snoken, nu är jag ganska svullen och börjar likna zlatan med stora steg, Men men gottfolk se upp för ELISA SVENSSON!


































Skoja bara elisa e mittt hjärtegull..

Kommentarer
Postat av: ELISA

WATCH OUT BIATCHES

2009-05-25 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0