En helt vanlig lördag kväll!

Nej  minnsan där lurde jag er allt, det är ju de här va de nu heter melodifestivalen fast ett snäpp högre!:P Så ja gick i elisas fotspår , NU är snaxet fixat o naglarna är redo inför bävertänderna! Hoppas sveriges bidrag kommer gå långt i kväll, hoppas verkligen på vinst! Jag tycker att det har varit rent ut sagt skit låtar som har vunnit dom senaste åren.. Gillar inte sveriges låt så jätte mycket men tycker hon har en otrolig röst! HEJA SVERIGE! 
På måndag är de match mot gotland södra , men inte bara de utan elisas födelsedag! glöm inte  bort och gratulera henne! :D<3 Och jag som var så nervös inför vår ( festfrisys prov) så fick jag, tro det eller ej , men jag fick MVG!  är jätte glad!:) och med det glada humöret så gick klassen ner till glassbaren och åt glass!

´Ja, jag har faktist oxå varit och sett bio! Min underbaara prins bjöd med mig tillsammans med hans syster med man, väldigt trevligt, vi såg änglar och demoner! Den var faktiskt jättebra tyckte jag i efterhand.. i bärjan hängde man inte med så mycket och undrade vafan det var för skit man satt och såg på.  Så man får försöka hänga med så gott man kan! Men det handlar typ om påven,  och vatikanen och en stor bomb! Typ att det finns några eller någon .. ska inte säag för mkt men , dom vill spränga staten, så blir de jätte spännande o jätte hemskt vissa scener! Men den är värd och se! eEfter deså åkte vi till väte och mysade och såg bad boys, och jenni somnade hihi... sen gick vi till sängs!  vaknar av att pontus ligger o säger : OJ! SPRIIIIING DU MISSAR BUSSEN!!  hihi han drömde jag tyckte de var jätte kul så jag börjar jätteskratta och han vaknar och undrar va ja skattade åt.. :D

Och i dag så spelade han fotboll med Levide IF mot dalhem , inte så jätte händelsetik match, men adde kraft fick hjärnskakning och spydde och fick åka gulbil till visby.  matchen slutade  1-1



 Glass är gott!
XOXO/ jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0