Eurovision song contest

Vi har laddat upp med snaxet, myskudden i famnen, naglarna redo att bitas på i nöd av nervositet.

Som vanligt lika stor uppståndelse över det hela, om inte ännu mera nu med rysslands miljoner miljarder som dom bara gick omkring med i bakfickan och bestämde sig för att "eurovision song contest de låter väl som ett bra alternativ att slänga ut lite småslantar på?" ja så tänkte nog dom rika skitarna, så sitter jag här knappt råd med en påse chips ;) ne skojar bara.
Tyvär inget mys med jennifer ikväll, hoppas jag överlever utan henne, ni lär väl märka :)
Men hur går det nu för sveriges bidrag? Ingen aning, dålig placering kom jag fram till. nr 4 av 25.... bra jobbat elisa!
Och så har dom ju gjort om låten med nån kör så jag tycker den blev dåligare! Nu när jag äntligen börjat tycka att... det får väl gå lixom, den suger inte så mycket som i början den är helt okej faktiskt och de kunde varit värre. MYCKET VÄRRE med caroline af ugglas som inte ens vet hur man gör en stage drive (stavning? heter det ens så? skit samma) utan att bryta armen för att alla flyttar sig! (stackarn).
Ikväll får vi får se vad som händer. titta lär väl dom flesta göra! Iallafall jag :)

bye / Elisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0