Game on bitches!

                                             

Den 2  juni är de en dokumentär om paris hilton,  jag kommer sitta som fast klistrad framför tv!  LOVE PARIS, hon är ju grym ialf. Älskar och titta på kändis domumentärer så man kan se hur livet är som kändis hur mkt som tjänar osvosv.  Elisa och jag tog en sväng på stan i dag och tittade in massa kläder vi ville köpa, vi har tänkt införskaffa oss gladiator skor och lite blommigt, och jag måååååste skaffa mig ett på chinos! Trött efter skoldagen idag, tufft dom här sista dagarna, kämpar verkligen för att få ett G i betyg i matte.. Skönt o ta bussen hem till elisa och dricka en is kall cola! Smarrigt denna varma dag! (:  Funderar och funderar på va jag ska tattuera in på min handled, eller handledar, kanske Love i skrivstil som står för  ( mina nära och kära) men vet inte.. några förslag TACK Hade inte så mkt mer o säga nu , upptaderar kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Marika

Chinos från Vero Moda är kalassköna och jag älskar dom. Kolla där vettja, kostade inte mer än 200 iaf :) krams

2009-05-27 @ 21:34:29
URL: http://mareken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0