hej hej hemskt mycket hej

Tro det eller ej men det här inlägget är det icke jennifer som skriver! Utan jag, Elisa!Jag har haft riktigt dåligt med datorer i min omgivning på sista tiden men nu är jag hemma och på gång!

Har läst om Christian Ternstedt från robinson nu.. rätta mig om jag har fel men jag såg några programnog den jobbigaste och självegoistiska killen i universums historia, Iallafall när han var med i programmet. Annars kan han säkert vara trevlig, som de flesta kan vara nån gång.. heh :P
Så jag såg på nyheterna att han hade skrtivit något strunt om linda isaksson på sin blogg så ag tog mig tiden att läsa den. och jag var nog inte den enda som ogillade han... han bloggar på finest.se.. tror jag om de nu är en bloggsida. någon hade gett han tipset om att satsa på fulest.se istället hihi han tog de seriöst o kollade upp men tyvär fanns det inte :( här är lite ur hans blogg.
http://finest.se/userBlog/?uid=33448 

  "Linda Isacsson som ledde Robinson i år.Vad var det för jävla prestation? Kvinnan var divig, svår, irriterad, självgod, manusdriven och okänslig. Dröjde flera veckor innan hon ens presenterade sig för oss...  Går man programledarutbildning på komvux innan man gör tv eller? Hon verkade verkligen vara där enbart för arvodet. fanns ingen själ o hjärta i vad hon gjorde. Tack gode gud för att hon är gravid o inte får göra omgång 2. Hörde att Gårdinger var aktuell, kan nog bli klockrent. men gillade henne i bonde söker fru,  så hon ska nog hålla sig till feel-good program.


Det roliga är att jag nog antagligen har nytt rekord i att försöka adda henne på facebook. efter 2-3 nej så blev jag extra taggad och började adda henne varje dag, skriva mess till henne att gå med på min inbjudan o sluta tjafsa.. Än i dag så är jag inte kompis med henne efter 20 försök, känns surt, men ska fortsätta försöka såklart... Även på asmallworld.net har jag fått nej. Så farlig är man ju inte...."

det roliga är nog inte att han skickat så många förfrågningar utan att hon nu svarat att hon bara har sina närmaste vänner där och det var därför hon nekat honom. Men! sen har hon accepterat en annan tjej som var med i robinsson haha dissen han fick:(


nog om han vet inte om någon ens kommer läsa var tvungen o skriva av mej =) Bye / Elisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0