Jag tycker..

Jag tycker att det var jätte konsigt, här har man laddat mentalt över att få möta gotland södra, ( samma lag som vi mötte i tränings match) men ist visar det´sig att dom har lånat in folk från divition 3, tycker det är en grymt dålig stil mot dom som SKA spela , dom som ska spela är gotland södras U lag .. aja, men antar att sånt är livet. Min insats i går va skit, fattar inte hur man kan ha en sån vinnar skalle som jag har, ja börja gråta när jag kom hem för att jag var så jävla förbannad på mej själv fan! Sen fick då G S straff för vadå lixom?? och satte den och det blev  0-1, sen var de paus, sen fick dom in 4 bollar till riktiga skit mål enligt mej. Men Hemses tjejer var riktigt duktiga och vi kämpade till slutet vilket var tummen upp!  Härligt med träningsvärk i dag, träning i morgon girls!

I dag hade vi också de kära nationella provet i matematik, del 2. gick riktigt dåligt, räknade helt uppåt väggarna tror jag. Allstå jag kan inte de där med ekvationer och allt va de nu heter, men hoppas att man kan få ett G ialf.. Är helt slut nu, ska nog gå o unna mej någonting gott o lägga mej på soffan en timme eller 2 ;), kanske en jogging tur ikväll! Men jag o tk har snackat om att vi ska ut o springa lite mer, fasiken vi som var så duktigt ett tag o simmade och joggade o spelade ib många dagar i veckan sen dog det bara , vi får nog rycka upp oss lite!


Ha det bra Allihopa! :)<3
/J


Kommentarer
Postat av: Therése

du de får vi verkligen ta och göra! ja vill simma iggennn!!! :D

2009-05-19 @ 15:19:09
URL: http://tttt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var bara en som spelar i A-laget som var med mot er, dom andra har inte fått någon speltid och dom måsta ju också få spela någonstanns eller hur? Det är ju de det laget är till för, dom som inte platsar i a-laget. Så bli inte sur på de, det är bara en dålig ursäkt till att nu har förlorat. Ni orkade ju inte på slutet så dom hade vunnin i vilket fall, det vet ni väll själva?

2009-05-19 @ 20:16:05
Postat av: Anonym

hahah! jag säger inte att det är anledningen till att vi har förlorat Det jag säger är att jag vet många som har tränat mer flitigt än dom som fick spela i måndags.

2009-05-19 @ 20:25:55
Postat av: Anonym

Ett U-lag är till för många spelare, ett U-lag har nästan aldrig samma spelare så ni kan inte tro att ni får möta samma lag som ni mätte sisst ni spelade mot oss. jag tror inte att ni hade exakt samma lag som vi mötte sist heller. plus att vi hade två matcher på 2 dagar och om det är någon som du påstår "tränat flitigt men inte fick vara med" på den matchen mot er så har den antagligen fått vara med i matchen på tisdagen.

2009-05-20 @ 11:12:01
Postat av: josefine

får jag då fråga fröken anonym.... vad skrev jennifer som var så hemskt att du skulle blossa upp och bli sånt? :) hon skrev vad hon tyckte alla har väl rätt att tycka och tänka som dom vill. så att kommentera sånt strunt om att ni skulle vunnit i vilket fall som, och skriva anonymt det är vad jag kallar fegt. inte att skriva vad man tycker OCH STÅ FÖR DET. grow up little girl

2009-05-20 @ 12:28:47
Postat av: Anonym

nej jag blev inte sur, jag ville bara förklara att de inte alls var så att dom fick spela bara för att vinna över er. utan för att dom också måste få spela. så ja e inte sur nej, de e så tråkigt att ni retar upp er på småsaker bara

2009-05-20 @ 12:48:26
Postat av: Anonym

en a-lag spelare kan ju göra ett helt lag faktist!!

2009-05-20 @ 14:12:59
Postat av: Emelie

Känner att jag är väldigt mycket inne på Josefines spår där. Hemse är ett nystartat lag, klart det tar tid att få ihop allting. Ganska elakt att trycka ner personer som försöker och alltid gör sitt bästa. Men det är vad jag tycker... Sen vill jag säga till jenni, att jag saknar också våra simturer. shit va kul vi hade! MEd Munkar o allt. :) Måste hitta tillbaka till det igen. :) PUSS!

2009-05-20 @ 16:51:29
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men ni hade ju inte heller samma lag så.. sluta klaga :)

2009-05-21 @ 17:13:57
Postat av: elisa

jag tror inte det var riktigt så hon menade. mer att det var dåligt mot dom som skulle spela där men inte fick vara med. nämner inga namn men... ni vet säkert själva.

2009-05-21 @ 18:49:35
Postat av: Anonym

dom fick ju spela dagen innan så :)

2009-05-21 @ 20:04:54
Postat av: Camilla

fan va pinsamma vissa är! haha

2009-05-22 @ 16:08:22
Postat av: Anonym

haha du ja

2009-05-23 @ 22:33:19
Postat av: elisa

jo och du är cool för du är anonym :)

2009-05-25 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0