Kära Torsdag

HejTjaHej!

I dag torsdag är våd berömda kund-dag, och min kund var emelie kahlström! avfärgning o massa ljusa slingor blev kalas bra! Blev riktigt nöjd och tror hon blev det med :) Elisa den stackaren fick städa o fixa fest frilla på din docka, men  hon har kanske turen o få bli färgad hos mej om kära marie ( lärare) tillåter de :)
Har precis ätit lunch, någonting vegetariskt, typ pankaka med morot?? Aja fick i mej lite energi ialf! 
I kväll är det  fotbollsträning najsnajs få bli lite svettig, mysigt de!

Vet ni va jag tror? jag tror att fisi sitter där borta o skriver ett inlägg hon oxå!:P jahapp, nu börjar hon skrika här inne om att datorn stängdes av, hahahahaha säger ja, jag är lite sådär skadeglad;)  
 Nej gott folk, har ni kollat ut och sett på vädret? häligt men det blåser lite tyvärr :(  Ha en riktigt bra torsdag!
Puss påer!


/J

Kommentarer
Postat av: Emoo

Supernöjd är det rätta ordet!! :)

2009-05-07 @ 18:57:39
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0