L som i LOVE

Hem kommen ifrån fotboll nu då, hell yeah levide vann ofc? med 3-1 sköönt. myigt och träffa babsen där, självklart så gick vi till farliga kiosken och köpte oss varsi en glass. Jätte varm vart de, så vi satt o stektee i 90 min! Hoppas på lite solbränna;) I morgon är det balen, så det är upp tidigt som gäller och fixa balfrisyr på min syster. Hoppas jag får betalt annars då jävlar..:p Och ikväll kommer de 2 pojkar hit som ska klippa sig, hoppas dom blir nöjda! Och vet ni, i morse när jag skulle duscha så höll jag på o svimma! Fick ingen luft de var helt sjukt! Jag stog där o sjöng för mig själv och sen började de bara och snurra, vilket elände.. Men kom på att jag har slutat äta så mycket o dricka, fråga mig inte varför!! Jag är helt enkelt bara inte h ungrig längre, hur kan det  va? Jag som är ganska förtjust i mat?  Nej nu ska jag ner o klippa! hörs. Puss lovli!


/Yej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0