Lördagskvällen

Sådär ja! Nu vart peter färdigt klippt! Snygg blev det om jag själv får säga de! Måste köpa en ny sax asså, min är verkligen sämts, det bara tuggar om ni förstår vad jag menar :P  Sen denna härliga lördag kväll så var jag hos mina kusiner johansson, dom hade värmt upp vatten i baljan så man fick sig ett dopp! Det var nog närmare 45 c! Sen tokstållar så spröt dom med vatten slangen, som var ISKALLT vatten i! Snygg var man efter med mascara som rann ner över hela ansiktet! Men roligt var det! (: i morgon är det upp tidigt som tusan, eller inte så tidigt , men det  är ganska tidigt om man är ledig, allså typ 8:30... Då är det sminkning o uppsättning som gäller på systeryster. Hon kommer bli som en glass i solen tror jag! Skulle tydligen bli varmt i morgon igen! Hu.. då ska man stå o svettas på stan när alla kommer i sina fina bilar.. aja det är värt besväret tror jag ! (: Nu sitter jag här och myser i en helt ny kik dress ( Klintehamnsidrottsklubb)- tror jag det står för! :D mysipysi.. Nu ska jag bara kika runt lite på nelly.com sen så blir det nattinatti för min del tror jag , min romatiska pojkvän är coh dricker lite öl med grabbarna, han fårgade om jag ville följa med, men nahj, hade ingen större lust o bara hänga där med massa pojkar! Men men take care! / J.h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0