Love story

 Hej alla nyfikna prinsar & prinsessor!

Först och främst vill jag gratulera princess Cecilia Lind (Cillipillisnopp) till körkortet! jag säger bara varning till er som håller er på vägarna!

På denna ljuvliga lediga dag så vaknade av att pontus underbara mobil förde ett härrans väsen ( alarm) sen så ska han ju snooza i  en halvtimme! Har lust o slänga den i väggen! Blir ju inte bättre av när jag skulle dra upp rullgardinen, nejnej så kissar dom underbara gudarna för fulla muggar! Verkligen jätte trevligt! Träning i kväll härligt, men inte så himla roligt i detta väder..

Lyssnar nu på Taylor Swift!  Hon är helt underbar hela hon tycker jag, hennes utseende o röst!
Här har ni länken till hennes video " love story"

http://www.youtube.com/watch?v=51Lv9vs6xwo

Videon är helt underbar blir så glad och kär!
XOXO / J


Kommentarer
Postat av: Emoo

Really nice! Kul att ni bloggar, då har jag något att läsa här på mitt trista jobb! :P

2009-05-05 @ 16:12:33
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, va sa du då jennifer när du var här o bakade, när ja körde ove story en miljon gånger. då sa du "ja vet vilken din favoritlåt är iaf" me snorkig röst ! tji fick du tillbaka!

2009-05-06 @ 12:05:38
Postat av: Cilli

Tack Penni :D Och du, Peter snoozar också, visst är det lite irriterande :P Hihi.

2009-05-06 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0