Nagel&hårförlängning ja tack!

Hejpåer!(:<3

Nu är det dax o piffa upp sig lite t ycker jag , ska färga mitt hår mörkare igen, trvis inte med denna färg jag har nu, den är typ rödbrunsvart? Typ mörkbrunt blir nog kalas, sen en förlängning till , tror jag vill ha 45, det blir nog lagom.. sen vart de där  med nagel förlänging! ohyes jag vill ha , synd att det kostar så jäkla mycket, men man kanske ska pröva tippar i från åhlens eller någonting!:) eller så kan man ju försöka spara pengar till en riktig! Men jag är en sån människa, att såfort jag får pengar så måste jag göra av med dom så fort som möljligt! Har köpt en I (L) PINK tröja nu oxå! passar ju bra till bloggen! (:







Pusspåer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0