Nationella prov!

alla ÄLSKAR väl nationella prov? Iallafall Jag & Jennifer, idag har vi matte hela dagen. underbart!
Vi förbereder oss för provet nästa vecka.... vi är till och med ute på nätet o letar efter gamla prov bara för vi har så tråkigt på vår fritid så ...... vi tänkte de kunde va trevlans. NOT

Idag tog vi den vanliga morgonpromenaden till skolan. skönt!
Under promenaden såg vi en stackars hare mitt i stan! Undra hur den kom dit.. vem vet han kanske va ute på röj igår och inte hittar hem igen =) Eller jennifer tror att han också var ute på morgonpromenad.. som sagt VEM VET? :)

Imorgon har vi kund-dag i salongen! Jennifer ska färga & slinga Emelie och jag har som vanligt ingen kund, lat & fet som ja är :) men har jag tur får jag nog vara med på ett hörn med emelie jag med!
 nu ska vi fårtsäta med matten! Hej hopp haaaarrre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0