Shteeeeck!

Ohlalala! Vilken varm dag! Tródde jag skulle tuppa av inne i stan alltså! Grymt varmt, Nu ringde ponte mitt i skrivande, o ba Heeeeeeeeeeeeeej! jag skulle bara säga hej, hejdå love u . Hihi (: Men ialf alla var jätte fina (bilarna oxå) Roligt för oss som utbildar oss till frisör o se massa uppsättningar! Efter alla bilar  brummat förbi så gick vi ( ja pontus crille becki) Till tigris och satte och åt utomhus, vädligt trevlig! Och Efter det begav vi oss ner till glassbaren för att fylla dom minsta luckorna i magen! Mummms! Nu kan jag säga att jag mår ganska illa för att ha proppat i mig massa onyttigheter.. träning i morgon tydligen.. Skönt o få springa av sig lite! Men ha en bra kväll vettja nu ska jag hoppa i badkaret! Kiss lovli. Här har ni en bild på min syster o pojkvän! Fin uppsättning va....va ..va:P /J


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag visste väl att det var nåt fel med kommentatorknappen...Letade i timmar efter den! ;) tack för en underbardag Jennifer! :) Jimmy var ju faktiskt med också! ;) hihi

2009-05-31 @ 23:38:34
Postat av: /jenni

Oooops sorry Jimmy ! LYSTRING`Jimmy var med i går! =)

2009-06-01 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0